Flottbrodag

Fottsbro-dag idag.. Det är för hemskt. Jag har alltid hatat dom, och äntligen när man går i nian och är ledare så tror man att man slipper, men nej nej. Våran übersmarta gympalärare Camillo tilldelar oss grupp nr 9 med alldeles för få elever, vilket gör att vi också måste hålla på. Vi har fan gjort dethär i tio år, räcker inte det? Tack och lov var det här sista gången - gymnasiet nästa år!

Iallafall. Förra året hade jag jättesöta ungar, förutom den lilla ettan som klängde och höll på hela tiden. I år var båda mina ettor klängiga! Speciellt lilla kinesen Polly som höll på heeela tiden och skulle bäras och värmas och ville inte göra det och det, fick ont hela tiden.. Jag ville slänga henne i vattnet. Och den andra som slogs och höll på. Men dom andra var söta. Wihi (:

Nu är det bara tre horror-arrangemang kvar i skolan; Sätrahallen, Storvreten och Hallundahallen.

Jag vill ha ett eget liv. Ordna det precis så som jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0