Weekend-review

Sitter och försöker komma ihåg vad die Macht betyder (Nu vet jag ju att det betyder makten eftesom att jag tänker på Ich kämpf mich durch die mächte så fort jag ser ordet) och funderar på vad jag lagt Harry Potter. Tänkte nämligen göra klart mina läxor så fort jag får dom numera, så man slipper gå och oroa sig att det inte blir klart. Nian nu, måste satsa rejält. Och kontinentprojektet i vår.. Ja fy fan.

Ska snart springa upp med tavlan pappa fick i födelsedagspresent av syster Anna och visa mamma, (Inte min ide.) ska bara resa mig upp. Jag orkar inte. Är typ helt död. Ska nog duscha först, orkar inte göra det senare. Och jag måste platta håret. Och köpa nya skor.

Lördag 18/8:
Vi åkte till några släktingar och firade Villemo som fyllde 12. Det blev förstås tacos, surprise surprise. (; Alla var där, och vi hade hur kul som helst tills någon nämde tallriksmodellen. Det smartasset. Och då startades förstås Nordvall-diskussionerna som påminner om att spela fotboll med vår tävlingsinriktade klass och kan hålla på hur länge som helst..
Söndag 19/8:
Nu kom istället hela släkten (som vi redan träffade förgående dag) hem till oss istället, eftersom pappa fyllde år den 20e. De hade väntat sig en tårta och fick, till synes, en chock när de kom in i köket och fick syn på fetaste smörgåstårtan pappa fått för sig att göra. På sju timmar, haha. Aja, till och med Pernilla som hatar smörgåstårta åt. Jag säger ju att han är grym på att laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0