Fredag

Kom till skooolan... och möts av Lena i åttan. "Kan jag få en kram? Jag vet att jag är läskig men det är du också." Det sista tillade hon när jag stod och stirrade på henne, så stod Signe precis bakom och tiggde kram hon också. Det var i princip vanlig dag bortsett från att skolfoto satte igång halv ett. Blev fett stressad, hade precis haft tyska och slutade halv tolv istället. Vi stod vid fönstret med flera plattångar och massor med smink och spayer utsprett över hela fönstretbläcket. Bättrade på mitt smink medan Siri stog och tuperade mitt hår, och så skulle jag försöka sminka Ilker samtidigt, slutade med att jag stog och petade stackaren i ögonen hela tiden haha. Han var skräckslagen haha. Sedan så blev vi klara till slut, Ilker hade tuppkam och allt, och då var klockan kvart över så vi fick i princip springa till andra skolan. Vi skulle nämligen fotas i MIKO Globen. Väl där lånade jag Nudems skinnjacka, det blev gryyymt:D Hade ingen piercing dock, men annars blev det helt okej. Han inte tvätta av sminket till fotot utan spex, så det fick vara men jag glömde ta av mig glasögonen på porträttet. Och jag var helt oförberedd, vi satt och snackade om hennes kamera XD Och klassfotot blev jag inte heller bra på.
Jag var förresten utklädd till Bill Kaulitz, om jag inte nämnde det :D

1. Haroumi (eller Yazmin, jag venne) och Niklas hjälper Ilker med tuppkammen.
2. Niklas haha:D
3. En glad Sonia :D
4. Fotbollsinspirerad Antionio påväg till Hammersta


1. Min sminkning från början, men sedan blev det en massa svart ögonskugga.
(Vad fet min näsa ser ut på den bilden XD)
2. Nudem och Mia. Mia har färgat håret blåsvart, jättesnyggt! Det är som Mardan säger; det framhäver hennes blå ögon haha :D
3. Sandra lookin' good i min mössa :D
4. Rockaren i Ilker har trätt fram och är påväg till Hammersta.


1. Nudem heting utan glasögon och iklädd min sjal
2. Glada linslusen Edin (och Sonias vackra hand)
3. Ilker som rockare och en okänd, mycket ful person.
4. Elin, Sonia och oinbjudna men hemmastadda Niklas


1. Sandra, Mia, Nudem och den okända människan igen :o
2. Ateka, Nelly, Elin och Nohadra *delishh*
3. Niklas, Edin, Mardan, Ilker.
4. Alla :D


1. Mardan som fotbollshulligan haha
2. Übersoeta Siri :D
3. Haha typisk Edin-pose
4. Edin och Ilker spänner musklerna


Två behind-scenes-bilder haha. Elin och Nelly fotar.


Mia och Mardan, Ilker och Niklas, Ilker och Mardan, Ilker haha :D
Efter fotograferingen gick vi tillbaka till skolan och hämtade min plattång och hjälpte Ilker tvätta av allt smink haha :D Stackaren stog i typ en halvtimme och gnuggade med tvål och varmt vatten och hårda pappershandukar. Men han fick bort det mesta till slut. Sedan sprang Niklas hem och hämtade sitt busskort, och så drog vi till Skärholmen. Vi gick runt lite och satt på donken i typ 30 min och fotade haha. Sedan gick Niklas och köpte kebab och så drog vi hem igen, haha. Är nu supertrött och har ont överallt, venne varför.
Fick precis reda på att eu betyder jag på portugisiska ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0