Lördag 13/10


image240

Alexandra, Erik, Pillan och jag.
Jaa, vi skulle då fira Pernilla som fyllde 15 den 12e. Vi kom, vi åt och vi gick haha. Nemen vi rökte också vattenpipa som Pillan fått av sina kompisar, det var kul. Kommer ihåg när Joseph tog med sig sin till musiken och jag fick jätteont i huvudet av röken, men så var det inte denna gång. Vi använde äppelsmak utan tobak men jag måste säga att det luktade godare än vad det smakade.

Alexandra har även skaffat en supersöt "liten" valp - Lilly! Hon är übermysig och verkligen supermjuk, men ganska busig och vild haha. Lyssnar inte alls på någon och springer precis dit hon vill. Vet inte vad hon gick på, 6-10.000. Hon är en fyrakorsning; Sankt Bernard, golden och två raser jag glömt haha.
image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0