Måndag

Tillbaks till skolan igen, och trots att mitt nackhår reste sig vid åsynen av skolan (då jag fick en stark impuls att vända på klacken och springa hem igen) var det faktiskt riktigt kul att se alla igen och höra hur de haft det under praoen. Lyckligtvis verkar det som om jag (och Paui) har haft det roligast, medan alla andra tydligen tröttnat snabbt och/eller inte fått så mycket att göra. Därför måste jag bara säga HAHA! :D

Sitter hemma nu medan pappa är påväg till Skärholmen för att köpa lås eftersom jag tappar mina nycklar. Jag hade dom när jag låste och gick upp till mamma för att hämta mitt busskort som jag glömde igår. Jag letade lite och eftersom vi inte tycktes hitta dom så klädde mamma på sig för att skjutsa mig till skolan, och då hittade jag det. Sen gick vi ut och medan hon letade efter sina nycklar sade jag "Jag kan låsa" så tog jag upp nyckeln, låste och lade tillbaks dom i jackfickan igen. Sedan dess har jag inte sett dom, dom är heelt lost. Har letat precis överallt. Men men.

Har även en sms-konversation med Shafik som står på busshållsplatsen precis utanför mitt fönster. Jag visste att jag kände igen honom haha! Men han ser ju ut som en chokladjordgubbe så ;D
Väntar också på att mina ääälskade kusiner från Gotland ska komma hit :D:D:D Men nu ska jag göra något vettigt. (HAH!) Vi har ju faktiskt matteprov på ons/tors ;___;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0