Onsdag

Idag var vi i gamla albyskolan och tittade på fucking alby. Sonia var med, hon dansade och gjorde lite bakgrundsspel. Hon är bra, riktigt bra, men hon får en rolig/bitchig blick när hon dansar haha. Och det var flera som såg det. Föreställningen eller vad man nu vill kalla den, var ganska bra. En blatteversion av fucking åmål. Vi kände jättemånga haha, bland annat Sonia (såklart), Wendy, Sofia och två killar vars namn jag inte minns, som gick ut från vår skola för några år sen. Tänkte fota men tänkte inte på det medans vi satt där.

Sedan fick vi gå tillbaka till skolan - gå! Varför?! Så tittade vi på film under engelskan, om Nelson Mandela. Den var bara en halvtimme lång men jag tror det bara var ett kapitel. Days that shook the world hette DVDn. Sedan tränade jag inför NO-provet med Ilker men vi satt mest och kollade på Tokio Hotel-bilder haha. Vad göra :)
Men det gick bra, jättebra faktiskt. 33/33, är lite stolt ;)

Idag blir det till att plugga mycket matte och börja fundera på vad jag ska skriva på svenskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0