Tisdag

Tyska på morronen, sedan engelska då vi fick skriva om praoen. Gick bättre än väntat för mig, jag hann inte ens skriva klart. När jag lämnade in den sa hon "Men titta vad du har skriivit!" .. jag är inte fem heller, har bara svårt att formulera allt jag vill säga/skriva. Det är väl därför jag inte pratar.
Men efter lunchen så färdades vi blixtsnabbt (gick i snigelfart) mot JS-hallen där vi skulle ha musik och idrott. Musik först ut, då tre killar från Liljeholmen var där och skulle kicka lite. Asså under musiken gör vi allt, utom musik. Idag blev det fotboll med dom tre och basket med Niklas. wtf? Men det var grymt bra, det blev fruktsallad där inne, den söta killen (;P) Simon kickade med frukt. Sen kastade han en vindruva på mig när han skulle langa till Mardan haha! Sedan hade vi idrott men mådda illa då så jag orkade inte byta om, men det behövdes inte. Vi skulle bygga en hinderbana och springa den två gånger. Jag sprang en och en halv gång haha ;P Tjejerna byggde en och killarna en, sedan fick vår gympalärare plåga sig igenom dom. När vi skulle plocka undan "råkade" jag skrika på Niklas, han och Mirza höll på att springa och krocka mot en tjockmatta där Nelly stod bakom eftersom vi skulle dra in en till, och dom lyssnade inte så jag fuckade ur. Han ba "förlåååt......." haha. Stackare.
Haha men under samligen så berättade vi lite om vår prao, och Shafik hade jobbat på Hammersta. 
Camillo: "Ja och det var väl lite med omgivning också?"
Shafik: "Ja.. bara tjejer"
Alla skrattar
Shafik: "Och dom hade fetaste stavproblemen!"
Nelly: "Hur gamla var dom?"
Shafik: "Det var Inger och dom!!"

Inger var får före detta mattant, hon är ganska gammal. Haha vi grät nästan :D
Vi hade förresten tre personer där som Camillo studerar med, han har börjat på högskolan och dom höll på med något projekt så det var hans grupp. Men dom kollade typ hur betygen blev könsrelaterade. Vi hade någon slags övning idag, två och två skulle vi dra upp varandra.. eller hur man ska förklara. Självklart var jag med Mirza (alltid). Ilker ba "Men jag ville vara med Camilla!" Asså det är något fel på honom, han har blivit skitskum sen jag sminkade honom på skolfotot och sen han började lyssna på Tokio Hotel. Och Edin, och Niklas. Edin ropar alltid "God morgon Camilla!" och när jag går förbi honom ser han typ arg ut, och Niklas är inte lika stöddig som han var förut. Inte stöddig, men vår klass är så hemma haha :D Man måste älska dom.

Meeen nu ska jag boxas lite och sedan duscha. Och sedan mååste jag plugga, måste lämna in bokrecensionen till engelskan imorron om jag inte vill ha IG och ska ha prov i NO. Hade totalt glömt bort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0