Eftermiddagsshopping

Efter utvecklingssamtalet igår, som för övrigt gick bra bortsett från att min lärare är fett jobbig ibland, så drog mamma och jag iväg till Skärholmen och Maxi och handlade upp hennes mans lön. Istället för en jacka blev det lite nödvändiga saker, andra extremt onödiga. Men det är mitt, och det är det viktiga. (:<

Svart linne, Kappahl 125:-
Grå/svartrandigt diadem, Kappahl 35:-
Jordan individual, Maxi
Depend lösnaglar, Kicks 120:-
Gudig sminkväska, Kicks 75:-
Svart kajal & transparent läppglans, Kicks 95:- resp. 90:-

Nu ska jag bara hitta kvittot och se hur mycket det kostar, and then I'll be baack!
Har förresten klippt av och filat ner alla mina naglar och limmat på lösnaglarna. Dom är inte så extremt plastiga som jag kommer ihåg att min syster brukade ha. Kortare design, men limmet tar inte speciellt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0