Fredag

Äntligen fredag. På svenskan fortsatte vi med nationella från i måndags och det gick väl sådär. Min lärare tycker jag håller tillbaka min "förmåga" och att jag ska "våga chansa mer" eftersom "det är fria frågor, det finns inget rätt och fel" utan "en massa utrymme för dina tankar och idéer". Nej fy fan. Sen började vi se på Good bye Lenin! på tyskan. Eller ja, det tog en halvtimme för människorna att ens få igång filmen så vi fick se på själva filmen i typ.. 35 min. Vi såg den förra året med 91orna, och jag gillar den filmen. Mia är dock übertrött på den. Jag älskar när morsan vaknar upp ur koman och ser Coca cola-reklamen haha så jääkla kul!
Stanna till tre med Mia idag, har hunnit med ganska mycket (läs: för att vara jag). Gjorde klart andra uppdraget på svenskan, ska bara göra klart tredje och fjärde här hemma nu och skicka in dom så jag inte blir utskälld på måndag. Sedan ska jag försöka göra klart engelska bokrecensionen, svenska bokrecensionen, skriva ut instuderingsfrågorna till NO-provet på onsdag och börja med projeket som ska vara inne v. 40 haha. Och sen ska jag försöka hinna med lite matte. Och jag måste spela sims - våran käära dator är hemma igen!


Här ser vi Mia ta fram barnet inom sig haha :D


Till middag; Svampfyllda lövbiffsrulader med potatis.
Och det ser fan nasty ut men det var helt okej, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, de där "styltorna" kom jag ihåg från när man var liten :)

2007-09-22 @ 11:32:37
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0