Fredag

Dagen började med en seg EA-timme, d.v.s vi satt och läste tidningen. Sedan hade vi svenska i källaren så vi satt och läste En komikers uppväxt. Har kommit till kap. 97. Kapitlet om Thomas kalas är så sorgligt, det gör nästan ont att läsa. Och efter en stillsam lunch var det dags för tyska och Schwarzfahrer, äntligen! Haha så jääkla grym film alltså! Även om Sinan och Erren var där. Fett irriterande människor.

Sen så tog jag och Sandra oss tid att kopiera två kapitel från en biologibok till NO-projektet, genetik och genteknik, vilket tog hela 40 minuter! Sedan diskuterade jag mitt flottsbro-betyg med Camillo. Individuellt var jag jättebra, bortsett från att jag måste bli "mjukare", men grupparbetet var tydligen för avslappnat. Han tyckte vi skulle tagit oss mer tid att hitta på en ny lek istället för dragkamp. Vem bryr sig egentligen? Hela flottsbro suger.

Franco var och hälsade på idag också. Han och Paui var fett mysiga tillsammans, haha :D

Kommentarer
Postat av: mia

klagade det miffot på vår dragkamp?! idiot..

2007-09-07 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0