Fredag

Fredag idag, jag skulle säga äntligen men jag har ju inte varit i skolan denhär veckan haha. Borsett från i måndags. Till att börja med hade vi EA första timmen - men vi satt var i cafeterian och snackade gamla minnen haha :D Sedan så var det dags för svenska där vi fick den extremt jobbiga uppgiften att skriva så mycket vi hann på en kvart under rubriken "Det glömmer jag aldrig"... Det sög! Försökte få igång ämnet Linkin Park-konserten men min hjärna har svalnat av där och inställt sig på piercing! Till lunch blev det kycklinggryta med potatis(?!) i djupa tallrikar(?!?) och efter det "smugglade" jag och Siri in Paui och Nudem på tyskan då vi fick se nästan en hel timme av Good bye Lenin!, tror vi får se slutet nästa vecka. Fett bra film asså. Sedan stog jag vid kopiatorn och stirrade på väggen i 40 min innan Paui ääntligen skrivit klart sitt svenska-prov och vi sällskapade med Nudem och Siri till t-banan. Nudem blev fett irriterad på Paui's sexy-dance och satte sig låångt bort från oss, haha. I skärholmen steg jag och Paui av och gick till Coop Extra - där Tomas förstås hade slutat för länge sen - och sedan till .. nån butik där Paui skulle kolla något med reklamen till sitt hemkunskapsprojekt men jag är stensäker på att hon drev med mig för hon ranglade runt där inne och garvade och osten. Hm. Så gick vi åter till stationen för att åka hem och där stöter jag på höggravida syster och hennes farmor, som jag aldrig träffat förut. Så jag följde med henne till hallunda och handlade lite och hjälpte henne bära hem sina saker sen. Tur för henne (mest för mig) att hon bor så nära oss. Sen spelade jag siiims och har ätit pappas delikata kyckling :D

Pojknamnet Leon har nu ersatts med Devin - vad tror vi Conny tycker om det? Njääe - Pontus!

Här berättar kusin vad hela släkten tänker men vågar inget säga:
alexandra säger:

haha pontus är ett gaynamn , *nej jag är inte emot bögar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0