I hate mondays

Det var jätteskumt i skolan idag, jag fick värsta många komplimanger. För att jag hade plattat mitt hår. Jag plattar alltid mitt hår?! Hade bara inte satt upp det idag. Och så tyckte Nelly mitt nagellack var fint. Seriöst - vad har jag missat?
Så spöregnade det när jag gick hem, hade glömt busskortet hemma. Så kom jag hem och var helt blöt.. och lugn som en filbunke. Jag går alltid hem från centrum och är jättevarm och sur när jag kommer hem, så dethär var en chock för mig och min omgivning.

I alla fall. Kom hem och såg att pappa köpt whiteboard-pennor till moi :D Och nyss tvättade han whiteboard-tavlan, så den är helt vit nu. Min pappa är så söt. Men det stinker här inne. Man blir helt snurrig.
Och bara för jag dumpade min 4.8-kilosväska på datorn gör den ifrån sig ett konstigt ljud. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0