Lördag


image98
Vaknade tre idag, så jääkla skönt! Och med tanke på att jag gick och la mig halv fyra i morse, med lampan tänd haha. Idag blir det i alla fall tacos. Jag ville pröva Stand 'n Stuff men pappa tyckte det lät så fånigt så det blev inte så. Om något ska vara fånigt är det att man från början skapade den med rund botten, vilket geni kom på det egentligen? Aja. Så kom han hem med orange/ljusröda och gula tomater. Wtf?

Locarno
"En krispig tomat med rund avtoning, som utgör en vacker brytning i en sallad."
Bolzano "En orange tomat i normal storlek med en god mild smak, fast kött och ett krispigt skal."
Säkrast för honom att det smakar tomat!!

Kommentarer
Postat av: mia

typ de godaste tomaterna efter körbärstomater jue =)

2007-09-22 @ 21:32:56
Postat av: Camilla

Ah jag vet! (: Tyvärr är det ingen i min familj som håller med mig. :/

2007-09-23 @ 00:52:37
URL: http://rohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0