Måndag

Kom en kvart försent idag, gick vid åtta fast vi egentligen börjar då haha. Satt och kollade på the voice. Så ringde älsking Emmy i centrum och berättade att dom hittat min butik och att dom ska skicka ned mina grå visby-byxor :D Kanske borde tagit Gotland, men isåfall kan jag köpa fler i vinter/sommar haha. Älskar verkligen dom byxorna, så jääkla sköna! Sedan så sällskapade jag med Henke från hallunda till skolan och vi diskuterade teknik. Fett skoj, någon annan än pappa som delar mitt intresse. På tal om det så kanske jag och pappa ska bygga en dator snart :D Aja, det spelade ingen roll att jag kom för sent eftersom vi hade EA till kl 10 då vi hade lunch, och sedan svenska kl 11 då vi gick igenom nationella provet. Sedan hade vi åter igen EA till halv tre då mamma och syster hämtade mig och vi åkte till skärholmen. På grund av svensk lag så får inte de flesta djurbutiker ta emot prao-elever, visste ni det? Inte jag. "För hårt arbete" - my ass!
Och jag haaatar min lärare! Kommer ge henne världens käftsmäll på skolavslutningen.

Sen gick vi i alla fall in på babyland och kollade lakan och örngott till vagnar för systers beräkning. Hittade gooosigaste grejerna som jag ska köpa till mina (framtida) söner! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0