"Nu ska jag ta fram min übermoderna mobil"

Igår hade jag musik för första gången denna termin, var sjuk förra veckan, och det sög. Totalt. Värre än vanligt, och vi brukar få lära oss vår lärares tre söners livshistoria och spela bordshockey. Nu fick vi dansa - street dance också! På musiken! Vafan? Värdelöst. Och hon tror vi är värsta proffsen och allt, hänger inte alls med. Och hon vill tydligen jättegärna komma tillbaka på någon idrottslektion då hon vikarierar för vår musiklärare som stukat handen(?!). Så nu är mitt mål att - hur mycket jag än hatar honom - böna och be vår idrottslärare att absolut inte låta henne komma i närheten av JS-hallen någonsin igen.

Haha så kul på matten idag.. Vår lärare pratar hur fort som helst och IG som jag är hängde jag inte alls med. I roten ur (som jag faktiskt kan) och x upphöjt till 2 gånger 10 upphöjt till 2 plus 23,5 gånger nåt. Vem orkar? Vart använder man det här? En mycket bra fråga. Och så var det någon lätt fråga som hade en komplicerad formel och Edin löste den och så hör man Mirzas röst långt bak i klassrummet; "cok glad som om det var värsta talet!" Haha gud vad jag garvade. Mest för att jag hade så jäkla tråkigt men alltid nåt.

Och den nya mattanten är fan inte så skum som vi trodde. Först när veggosarna Siri och Pauli skulle hämta mat sa hon "Nej det finns ingen - ni får äta sallad! Höhöhö!" Samma som hon drog när smöret tog slut. Orginellt? Hm. I alla fall, så kom hon och satte sig vid vårt bord idag och asså, hon är väldigt rakt på om jag säger så. Och vulgär. Men fan va skön hon är! Hahaha gud.

Och Mias mobil är äntligen lagad. Spännande, jag vet. Hon fick sms från sin syster under EA och det var värsta hemliga meddelandet. "Fick sms från Elgiganten. Den är klar." Under tiden har hon gått omkring med en Nokia 3510i, haha (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0