Onsdag

Efter My name is Sandra skapade vi även The Shafik- & Edinsong där även Sandra fick vara med och skriva. Glömde dock den i skolan, få lägga ut den imorron. Vi är så grymma. (:
I alla fall så stannade vi till halv fem (då lärarna i princip fick slänga ut oss) och fick ganska mycket gjort, faktiskt. Sedan sällskapade vi med Shafik och Chong-Yip till t-banan där vi dumpade Chonge som skulle mot Norsborg och vi mot Ropsten. Och sedan dumpade vi Paui på t-banan och sedan skildes jag och Shafik åt i innerstadens underjordiska tunnlar. För mycket svenskalektioner? I do think so.


Dagens middag blev tomtegröt, julmacka och pepsi (...)! :D
Har saknat julmaten under sommarhalvåret. Nu saknar jag ljusa kvällar och Gotland. Att man aldrig blir nöjd?! Men nu när nyheterna är slut ska jag och pappa titta på Tonys Midsomer Murder-DVDer för tredje kvällen i rad :D Om gamligen kan slita sig från Simpsons.


1. Såhär ser mina naglar ut nu. Blev rätt bra för första gången, men dom är för långa just nu så jag täntke fila ner dom. Någon gång. Ilker fick en chock när han satt bledvid mig idag. Och så lade han märke till att vi har rivsår på precis samma ställe, haha. (Och lägg märke till min übermoderna datorskärm jag fick när vi satte eld på min förra)
2. Eucalyptus-Menthol, ca 10-12 kr Maxi. Vi brukar köpa dessa om höstern/vintern när förkylningarna härjar. En tablett i téet och halsen blir din bästa vän. (Vi kör Gotländska traditioner här hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0