Phew..

Fick världens hjärtattack när jag hörde golvet knarra, men det var bara pappa som snokar omkring. Alltså jag ska hålla mig till vanliga mord i framtiden.

Som Midsomer Murder. Kärleksfilmer och sån skit får gärna sluta olyckligt, det blir bara roligt då, men mord och tyranni ska sluta lyckligt! Jag kommer typ dö av hjärtinfark om några år, haha. Och pappa ska jämt strö salt i såren och riva på min dörr eller öppna garderobsdörrar och låtsats ligga och sova eller börja skaka eller nåt. Och jag blir lika rädd varje gång, eftersom han har diabetes.

Pappa och jag såg på Trogen in i döden idag, lika bra som vanligt. Lite ovanligt med flator i MM. Asså jag älskar Troy som nybörjare, han är så klantig och professionell haha!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, lät läskigt det där!!:)

2007-09-23 @ 11:22:30
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0