Tisdag

Tyska på morgonen idag, kom typ fem minuter försent eftersom jag stod och pratade med Paui som varit sjuk och glömde bort tiden. Kommer ner, ber om ursäkt, och då utbrister Henrik den smarte "När jag gick upp stod hon och pratade med Paulina i korridoren!" Ehh.. Och det är relevant för att..? Sug min, jobbiga människa. Sedan hade vi i alla fall engelska, tråkigt. Hamburgare till lunch. Usch. Sedan blev det promenad til JS-hallen för musik och idrott. Fuck båda två. På musiken filmade vår äntligen aktiva musiklärare oss när vi dansade. Som tur var har jag en infektion i mitt svullna knä på grund av helgens rugby-spel. Wihi (: Så jag slapp, och likadant på idrotten då vi skulle spela handboll.
Sen övervägde jag att gå hem - men följde med Nudem tillbaka till skolan och pluggade svenska i en halvtimme, sedan gick jag på engelskastöd för att träna inför grammatikprovet imorron. Det är så tyst där! Helt otroligt, Tobbe är en fantastisk lärare


Nu sitter jag och laddar in alla bilder från senaste veckan. Kycklingsallad ikväll, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0